Electronic Arts nu mai are monopol pe licența Porsche
În cazul în care vă întrebați de ce apar atât de rar mașini marca Porsche în jocurile de curse, puteți da vina pe Electronic Arts.
Așa cum EA are acum drepturi exclusive pentru Star Wars, așa a avut până astăzi și pentru Porsche. Parteneriatul dintre cele două companii a început cu 17 ani în urmă, de pe vremea legendarului Need for Speed Porsche 2000, când EA Canada a realizat un joc de curse superb menit să detalieze istoria bolizilor creați de Ferdinand Porsche.
Această licență a rămas în picioare de atunci, ceea ce a însemnat că erau doar două moduri prin care aceste mașini puteau ajunge oficial într-un alt joc. O metodă era folosirea de modele modificate care sunt înregistrate de alte companii, iar alta a fost sub-licențierea de la Electronic Arts a drepturilor. Dar nu toată lumea a putut să facă asta.
De acum, licența poate zburda iar liberă, așa că vă puteți aștepta ca producătorii celor mai mari jocuri de curse din acest moment să încerce să obțină dreptul de-a băga un 911 pe undeva pe acolo. Cine știe, poate și un 944, de dragul vremurilor de altă dată.
Ma intreb oare ce a facut Ubisoft cu modelele Porsche din The Crew.
Ruf aka Porsche in Project Cars
Inca nimic.
Mai incearca. https://en.wikipedia.org/wiki/Ruf_Automobile
in america POrsche se comercializeaza si sub sigla RUF
As juca un nfs porsche cu grafica de azi
care nfs este cel din poza?
Ca ziceti de asta, Assetto Corsa tocmai a primit un dlc plin de masini Porsche 🙂 Pre-Purchase Assetto Corsa Porsche Season Pass