Electronic Arts continuă să se împuște în picior cu Battlefront 2

Din moment ce Battlefront 2 are cutii pline cu surprize ce pot afecta multicel echilibrul jocului și progresia, lumea s-a tot întrebat „Dacă tot vreți să scoateți bani din micro-tranzacții, măi Electronic Arts, de ce nu băgați cosmetice acolo?”
Compania a dat recent un răspuns, prin intermediul lui Blake Jorgensen, CFO al Electronic Arts. Acesta a declarat că folosirea de cosmetice nu este posibilă, deoarece ar putea apărea situații ce încalcă elementele canonice ale universului Star Wars. El a dat exemple precum cel al unui Dart Vader roz, ceva ce foarte clar nu s-ar încadra în ceea ce ne-am aștepta de la Star Wars. Totuși, se investighează lucruri precum posibilitatea de-a lăsa jucătorii să își customizeze anumite caracteristici ale personajelor, precum culoarea săbiilor laser.
Există însă o mică, foarte mică problemă cu declarația sa despre imposibilitatea de-a oferi customizări cosmetice din cauza canonului. Acea problemă se numește Battlefront 1, la care Electronic Arts a permis deblocarea de customizări cosmetice care alterau foarte mult aspectul personajelor.
Nu numai asta, dar referitor la cât de canonic poate fi acest joc, până și în beta aveam lupte între forțele clonate ale republicii și roboții breslei de negustori pe străzile capitalei planetei Naboo, cu Darth Maul alergând pe lângă ei, alături de Bobba Fett și Rey. Totul din această scenă este complet greșit în contextul poveștii canonice a lui Star Wars, așa că scuza nu prea funcționează. Desigur, ar mai putea fi și o directivă de la Disney, poate vor să vândă mai multe jucării, așa că speră să se folosească de Battlefront 2 pentru a populariza modelele pe care le comercializează. Din moment ce avem în această treabă sunt implicate două corporații masive, nu oameni, răspunsul niciodată nu va fi clar.