Noul patch Elden Ring îmbunătățește performanța și adaugă mai multe phase-uri pentru NPC-uri
Autor: Matei Pană

Patch-ul 1.04 din Elden Ring este acum disponibil și adaugă o serie lungă de update-uri. Voi începe cu faptul că performanța jocului a fost îmbunătățită, având în vedere că Elden Ring nu stătea prea bine la capitolul ăsta. Observate mai ales pe versiunile de PC, majoritata problemelor se legau de framerate-ul instabil și de spike-uri simțitoare în anumite zone, la care se alăturau bug-uri ocazionale în lupte și explorare, dar și în ceea ce privește controlul.
Elden Ring este noul „Lord of the Rings” și un joc aproape perfect (review)
Update-ul dă playerilor opțiunea de a porni sau opri rotirea automată a camerei, adaugă schimbări în ceea ce privește damage-ul anumitor arme și durata anumitor atacuri magice. Aici au fost aplicate atât buff-uri, cât și nerf-uri, iar pentru a putea aplica automat acest patch, jucătorii trebuie să facă niște mici switch-uri în joc, însă doar o singură dată. Jucătorii care pornesc cu un personaj nou după instalarea update-ului nu vor fi nevoiți să urmeze pașii indicați în descriere. În afară de acestea, update-ul introduce și niște event phase-uri suplimentare pentru interacțiunea jucătorilor cu Patches.
În timp ce Elden Ring a fost lăudat ca fiind un joc greu, lucru dorit de fanii seriei Dark Souls și Bloodborne, comunitatea a reușit să găsească foarte multe exploit-uri în ceea ce privește diferite combinații de arme și iteme, lucruri care au fost reparate odată cu acest patch. Puteți vedea aici lista completă a update-urilor cu care vine patch-ul 1.04.