Economia Red Dead Online este cumva mai rea decât cea a lui GTA Online
Dacă ați jucat GTA Online, modul de multiplayer al lui GTA 5, este imposibil să nu fi sesizat câteva lucruri absurde la modul în care funcționează economia, din cauza monetizării. Eh, acele absurdități vor părea o nimica toată după ce vedeți ce consideră Rockstar a fi o economie echilibrată în testului beta pentru Read Dead Online, componenta de multiplayer a lui Red Dead Redemption 2.
Costurile pentru fiecare lucru cu putință care poate fi cumpărat în joc, și trebuie cumpărat în joc, sunt cu mult mai mari față de ce se putea vedea în varianta de singleplayer. Nu numai asta, dar recompensele primite de la misiuni, banii găsiți la inamici sau ce poate fi obținut din comerț tind să fie cam cât o zecime din ce se putea obține în campanie. Un exemplu foarte popular momentan, menit să sublinieze cât de ridicolă poate fi situația, este cum un inel de aur valorează mai puțin ca o conservă de fasole. Și nu e de parcă ar fi mare foamete în lumea lui Red Dead Online ca să fie justificat costul. Așa că jucătorii sunt obligați să muncească, efectiv, doar pentru a își permite ca apoi să se distreze, muniția fiind scumpă, iar calul necesitând hrană.
Rockstar s-a apărat susținând că prețurile reprezintă o redare autentică a erei în care jocul este plasat și că „primești o cantitate mică de bani în joc după foarte multă muncă grea”. Asta deși documentele istorice arată că asta este o minciună totală, un pistol în joc costând de 25 de ori mai mult în joc decât în secolul 19.
Prin coincidență, sunt două tipuri de valută care pot fi obținute în Red Dead Online. Una dintre ele vine sub forma dolarului clasic, iar cealaltă sub forma lingourilor de aur care pot fi folosite la cumpărarea de lucruri indisponibile cu dolari. Jucătorii primesc doar fracțiuni de lingou pentru misiuni, dar pare destul de probabil că vor putea fi cumpărate cantități mari contra unor sume foarte reale de bani adevărați, la fel ca popularele Shark Cards din GTA Online.
Evident, cineva de la Take Two a văzut cât de profitabil putea fi GTA Online cu aberațiile sale din ce în ce mai scumpe și a crezut că poate crește profitul și mai mult făcând o experiență de joc mai proastă pentru toată lumea în Red Dead Online. Deocamdată răspunsul din partea publicului a fost ferm negativ. În cazul în care nu sunt luate măsuri pentru a remedia problema, popularitatea jocului fi foarte scăzută. Desigur, Rockstar ar putea să folosească această ocazie pentru a scoată iarăși din joben replica „Da! Am ascultat, suntem de partea voastră” și va implementa o economie la fel de infectă ca cea a lui GTA Online. Sigur, asta ar fi o îmbunătățire, dar absolut orice altceva ar fi o îmbunătățire.