PC&Consoles

EA explica de ce Star Wars Battlefront nu a avut campanie single player

In cadrul evenimentul Electronic Arts Investors Day, Patrick Soderlund, Vice-Presedinte Executiv al EA Studios, a vorbit foarte mult despre Star Wars Battlefront, in special despre receptia sa.

Nu este un mare secret ca Battlefront s-a vandut bine, trecand de 14 milioane de exemplare, dar este totusi destul de clar ca a lasat mult de dorit pentru fani.

Multi s-au plans de lipsa unei campanii de single player, inclusiv John Boyega – actorul ce l-a reprezentat pe Finn in filmul Star Wars The Force Awakens. Iar altii erau de parere ca modurile de multiplayer fie erau dezechilibrate, fie erau prea lipsite de substanta. Toate aceste lucruri combinate au dus la un scor pe Metacritic de 75, pentru ceea ce dorea sa fie un joc care sa reinventeze seria.

Soderlund a explicat ca DICE a exclus o componenta de single player pentru a putea lansa jocul inainte de filmul The Force Awakens. Asta nu este tocmai o raritate, din moment ce companiile tind sa isi promoveze in numeroase moduri proprietatile, dar cu limite foarte stricte de timp. Totusi, Soderlund nu era tocmai incantat de scorul jocului.

„Cred ca echipa a creat un joc foarte bun pe baza premizei pe care o aveam. As zice ca s-a descurcat foarte bine si a reusit sa atinga o demografica foarte diferita de cea a jocurilor Electronic Arts traditionale. Din aceasta perspectiva este un succes. Suntem fericiti cu socrul de 75? Nu. Este ceva ce vom incerca sa remediem pe viitor? Cu siguranta!”

[Gamespot]

Zona IT

ZONA IT

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button