Dying Light 2 va avea o hartă de patru ori mai mare decât cea a primului joc

După ce ne-au alergat morții vii prin Harran și am reușit să ne transformăm personajul într-un Usain Bolt virtual, plin de abilități de crafting, fighting și parkour, a rămas să ne întrebăm când apare Dying Light 2. La asta nu pot să vă răspund, și nici dezvoltatorii, care confirmă totuși faptul că jocul nu a murit și nici nu e în development hell. Însă ceea ce pot să vă spună cei aceștia este că Dying Light 2 va avea o cutie cu nisip de patru ori mai mare decât cea prin care ne-am jucat leapșa în primul joc.
Dying Light 2 va fi doar Minecraft cu ray tracing pornit, change my mind
Iar asta nu este tot. Techland menționează că locul de joacă se va concentra mult mai mult pe verticalitate, asta însemnând mai multe turnuri, mai multe etaje, în esență o abordare puțin mai diferită care oferă noi posibilități de explorare. Și credeți-mă, astea sunt vești interesante. Oi fi intrat tu prin efracție pe șantiere ca să escaladezi zgârie- norii aflați în construcție în primul joc, dar în Dying LIght 2 se pare că asta va fi la ordinea zilei. Iar faptul că harta va fi extinsă considerabil spune multe. Și mie mi se părea că lumea din DL este imensă…
Studioul lucrează activ la Dying Light 2, experimentând cu diferite tehnologii și idei pentru a reda lumea post-apocaliptică. Techland a confirmat lansarea lui DL 2 atât pe consolele last-gen, cât și pe cele current-gen, adăugând că nu vrea să repete greșeala lui Cyperpunk 2077. Ni se promite rezoluție 4K, 60 FPS și ray tracing, însă aș putea spune că sunt mai degraba curios să văd în ce direcție se îndreaptă povestea și cum este alcătuit firul narativ. Primul Dying Light are ca sursă de inspirație povestirea Heart of Darkness a lui Joseph Conrad și romanul The Plague al lui Albert Camus. Toate ca toate, dar să vedem întâi jocul lansat, sau măcar prezentat, altfel decât cu teasere infime.