DotA 2 primeste suport deplin pentru Vulkan
De saptamana viitoare veti avea la dispozitie inca un joc pentru a testa cat de performant este sistemul vostru folosind tehnologia viitorului.
Valve a dezvaluit ca saptamana viitoare va integra suport oficial pentru Vulkan in DotA 2. Pana acum varianta publica a jocului functiona fie pe DirectX, fie pe OpenGL, dar se afla in testare pentru Vulkan de mai bine de un an de zile.
Vulkan isi face astfel debutul implementat intr-un joc major, alimentat de un motor grafic al unei companii foarte mari, care cu siguranta il va mai refolosi.
Nu este primul joc la care Vulkan este folosit, The Talos Principle fiind primul. Acolo noul API arata un avantaj clar fata de OpenGL in ceea ce priveste performanta, lucru care va fi foarte imbucurator pentru cei care prefera sa joace pe Linux. Insa nu avea un randament la fel de bun ca DirectX, fiind vorba de un API care inca este abia la inceput si in mare parte adaugat acum la jocuri facute pentru API-uri vechi.
Cu timpul performanta va creste, si cine stie, poate se va vedea progres chiar de la DotA 2.