Doom și Quake probabil nu vor primi un mod Battle Royale
Battle Royale este un mod foarte popular de joc, cel puțin pentru următoarele câteva luni. Așa că probabil vă întrebați de ce nu îl îngrămădește toată lumea la fiecare colț. Spre exemplu, de ce nu a fost îngrămădit în Quake Champions sau în Doom?
Un răspuns a venit recent de la Tim Willits, care se află în acest moment la conducerea studioului id Software. Acesta a declarat într-un interviu pentru Gamespot că nu are rost să alerge după astfel de tendințe ocazionale.
Oamenii trebuie să își dea seama că a fost făcut deja[prin moduri precum King of the Hill și altele]. Este o abordare nouă a unei idei care era deja pe placul lumii. Se spune că fiecare idee grozavă pentru un joc video poate fi găsită în cutia cu jucării a unui copil de 10 ani. Ideea este valabilă și pentru jocuri ca cele din genul Battle Royale. Nu este nou. E doar o abordare nouă a ceva ce era deja pe placul lumii. Este ca la dodgeball, rămâne doar o singură persoană. Ăsta este battle Royale. Așa că cele mai bune jocuri din viitor vor continua să fie bazate pe idei care sunt deja pe placul lumii.
Trebuie să ai grijă, ca un dezvoltator, să nu urmărești tendințe pentru că până când reușești să faci ceva, oamenii vor avea o reacție de tipul „Serios? Asta era de acum trei ani, era amuzant atunci.” Dacă doar copiezi un mod amuzant dintr-un alt joc, vei fi mereu în urmă. Asta este abordarea pe care o luăm noi.
În alte cuvinte, nu ar trebui să vă așteptați să vedeți Battle Royale prea curând în vreun joc id Software. Singurul mod care urmează să fie adăugat în Quake Champions este Capture The Flag, și asta doar pentru că jucătorii au tot cerut modul. Cât despre Doom, este și el în siguranță.
Prefer TDM.