Doom primeste un mod cu ray tracing chiar inainte de lansarea lui Doom Eternal

Lansarea lui Doom Eternal a fost amanata, iar gamerii care isi doreau sa ucida iarasi demoni au fost lasati cu buza umflata. Chiar daca noul joc va fi lansat pe 20 Martie 2020, daca te arde palma si vrei sa casapesti creaturile iadului, o poti face in Doom 2016, cu tot cu iluminarea avansata generata de tehnologia ray tracing.
Datorita hype-ului creat de Doom Eternal, acum cred ca este cel mai bun timp sa jucati remake-ul din 2016 daca nu ati facut-o deja. Multumita modder-ului MassiHancer, veti putea instala un mod care introduce grafica cu ray tracing in experienta de joc. Si nu puteti spune ca nu v-ar placea sa vedeti niste maruntaie demonice foto-realiste imprastiate pe ecran.
Modul este in acest moment WIP (work in progress) dar sper ca va fi gata in curand si vom putea juca Doom cu grafica chiar mai buna decat pana acum. Totul depinde de shaderele cu ray tracing create de Pascal Glitcher. Acesta ofera resursele celor care platesc intre 5 si 20 de dolari pe pagina de Patreon, iar cand vor iesi din beta vor oferi performanta mai buna si mai multa stabilitate. Odata ce se intampla asta, modul va fi gata de descarcat pentru toata lumea. De asemenea, odata cu lansarea modului, vom primi si un video tutorial in care modder-ul ne explica ce si cum trebuie sa facem.
In video-ul de prezentare al acestui mod vedem aceleasi secvente pe care Bethesda le-a prezentat in cadrul E3 2015 si pe care modder-ul le-a folosit ca inspiratie. Singura diferenta este ca de aceasta data, jocul chiar arata next-gen. Si trebuie sa recunosc ca grafica pe care o prezinta acest trailer face ca Doom 2016 sa para un joc lansat in 2020. Lumina mai buna si reflexiile super realiste au fost cele mai mari imbunatatiri ale ultimilor ani in materie de grafica. Chiar daca Doom fara moduri inca impresioneaza prin calitatea graficii, isi arata varsta cand este comparat cu cele mai noi jocuri aparute.