DOOM Eternal primește Ray Tracing și DLSS, iar Battlefield 2042 are parte de tratamentul cu NVIDIA DLSS și Reflex

NVIDIA Reflex continuă să ia cu asalt jocurile importante ale momentului, de la cele mai noi iterații ale unor francize celebre la titluri cu potențial proaspăt lansate, iar asta înseamnă un singur lucru: atât NVIDIA DLSS, cât și Reflex vor fi disponibile în Battlefield 2042, următorul titlu din franciza Battlefield. DOOM Eternal tocmai a primit un update care a adăugat ray tracing și NVIDIA DLSS.
Pentru Battlefield 2042, Electronic Arts și DICE au anunțat că NVIDIA este partenerul grafic oficial pentru Battlefield 2042 pe PC. Battlefield V a fost primul joc făcut pe motorul Frostbite care a adăugat DLSS, Anthem a fost cel de-al doilea, iar Battlefield 2042 completează sfânta treime.
La fel stă treaba și în cazul latenței scăzute. Battlefield 2042 va putea fi experimentat mai intens prin NVIDIA Reflex, oferind un număr crescut de cadre pe secundă fără a sacrifica calitatea imaginii datorită DLSS.
Bethesda Softworks, id Software și NVIDIA au lucrat împreună pentru a aduce NVIDIA DLSS și ray tracing în DOOM Eternal și a fost lansat seara trecută printr-un patch. Cu motorul foarte rapid idTech la bază, DOOM Eternal impinge granițele vizuale și mai mult cu adiția reflexiilor ray-traced și NVIDIA DLSS pentru creșterea performanței. Wolfenstein: Youngblood a fost primul joc făcut cu id Tech care a adăugat ray tracing și DLSS, iar DOOM Eternal este al doilea.
Totodată, și cei care se joacă Rust pe o platformă GeForce RTX primesc un upgrade instant mâine, care introduce atât DLSS, cât și NVIDIA Reflex.