Doom Eternal arată foarte bine
QuakeCon a venit și ne-a adus o mostră serioasă din ceea ce are de oferit următorul joc din seria Doom, povestea unui om foarte supărat și-a creaturilor demonice care tot n-au înțeles că n-ar trebui să încerce să îl supere mai mult.
În spatele lui Doom Eternal se va afla idTech 7, un nou motor grafic ce promite să ofere o calitate superioară a imaginii, cu mai multe detalii îngrămădite pe ecran la fiecare ocazie. Dacă motorul va fi construit din start cu suport pentru Vulkan în minte, atunci am putea vedea o minunăție tehnologică, înlocuirea lui OpenGL din Doom cel vechi ducând la salturi observabile de performanță.
Doom Eternal aduce inamici noi și câțiva clasici din jocurile vechi, precum Archvile, care de această dată pot fi rupți în bucăți printr-un nou sistem de modelare a daunelor. Supăratul Doomslayer în sine are parte de echipament suplimentar, precum un atașament cu o suliță și un lanț pe Super Shotgun, care îi permite personajului să se prindă de inamici și să îi folosească pentru a parcurge mediul… sau să îi omoare mai rapid. Depinde de ce preferă fiecare. Puteți vedea la un moment și un BFG de dimensiunea unui clădiri, care presupun că la un moment va fi luat în brațe de Doomslayer. Știu că sună improbabil, dar la cât de furios e, detaliile acestea nu mai contează.
Doom Eternal va pune un accent și mai mare pe poveste ca jocul precedent, id Software promițând clădirea unui veritabil Univers Doom, în care probabil vor găsi un loc pentru un anumit iepure. În ciuda efortului de-a expanda și mai mult campania de singleplayer, jocul va include nu unul ci două moduri de multiplayer distincte, ambele create de această dată direct de id Software. Primul va fi modul competitiv tradițional, la care veți putea să snopiți în bătaie alți jucători, iar al doilea va fi un mod de invazie pentru campanie. Aici veți avea posibilitatea de-a prelua rolul unui demon și să vizitați campania altcuiva, cu scopul de a le face viața un calvar.
O altă schimbare notabilă pentru multiplayer este că de această dată nu va mai exista SnapMap, metoda prin care jucătorii puteau să creeze hărți și moduri proprii în varianta precedentă a lui Doom. Pe termen lung există intenția de-a integra suport pentru modificări în Doom Eternal, dar această funcție nu va fi disponibilă din start.
O data la cativa ani, ID Software vin cu legendarul lor Doom intr-o noua formula si rup gura si…sistemele de gaming de asemenea! Dupa parerea mea, este cel mai tare shooter al tuturor timpurilor! Nu are rost sa il joci pe un sistem entry level! E pacat sa pierzi detalii grafice importante! Eu zic ca trebuie facut un efort pentru a achizitiona un sistem puternic, sa-ti impinga jocul in 4K HDR, nu de altceva dar trebuie savurat la maxim, cu toate detaliile! Si un TV pe masura, minim de 55 inch. Sau un monitor 4K cu G-Sync pe 144Hz. Frumos joc va fi asta, deja imi pun bani deoparte pentru lansare!
Ca alternativa foarte buna de a-l juca pt cei cu buget mai redus, este consula PS4 Pro. Ruleaza impecabil, fluent, iar culorile sunt superbe, gratie HDR-ului prezent in aceste jocuri din prezent!
Doom este shooter-ul next gen considerat pilon in industrie, iar de-a lungul timpului a inspirat multe studiouri producatoare de jocuri, acestea fiind nevoie sa se alinieze concurentei!
De asemenea un joc must have atunci cand vine vorba de colectia personala.