Disney Plus va introduce un nou tip de abonament mai ieftin, dar cu reclame
Disney a anunțat că va introduce un nou tip de abonament pe platforma sa de streaming. Disney Plus va deveni astfel mai accesibil din moment ce prețul subscripției va fi mai mic decât planul actual de opt dolari. Singura excepție ar fi că noul tier este ad-supported, deci utilizatorii trebuie să se pregătească sufletește pentru lupta cu reclamele, deci rămâne de văzut cât de intruzive și enervante vor fi acestea.
Încă nu a fost anunțat prețul concret al noului tip de abonament, iar această adiție va sosi în decursul acestui an pe teritoriul Statelor Unite. După aceea, subscripția mai ieftină pentru Disney Plus va deveni disponibilă și în alte țări în 2023. Compania speră că mișcarea cu pricina va atrage mai mulți utilizatori, estimând atingerea unui număr între 230 de milioane și 260 de milioane până la finalul anului fiscal din 2024.
Nu este un obiectiv prea greu de atins. Dacă ne luăm după statistici, sfârșitul lui 2021 a culminat cu un total de aproape 130 de milioane de utilizatori Disney Plus. Noi mai avem de așteptat până să prindem acest abonament mai ieftin, dar zic să fim mulțumiți cu faptul că serviciul de streaming va deveni disponibil și în România pe undeva prin vara aceasta. Și de când unele din cele mai bune seriale Marvel au părăsit forțat Netflix, motive să încerci Disney Plus tot apar.