Dishonored 2: Detalii despre puteri
Dishonored a oferit o varietate foarte mare de gameplay, multumita designului sau de nivel si abilitatilor felurite care erau la dispozitia jucatorului. Iar continuarea sa va pastra aceasta idee, fiind dezvaluite o parte din abilitatile pe care le vei putea folosi in Dishonored 2 si modul in care sunt distribuite.
Puterile sunt de aceasta data organizate in arbori in functie de gradul lor de letalitate. Astfel, un jucator care vrea sa nu fie moartea cu coasa se poate concentra pe ramurile care ii ofera alternative mai pasnice pentru evitarea si pacificarea oponentilor sai.
Corvo, cel mai groaznic bodyguard din istorie, va avea in mare parte puterile sale consacrate din jocul precedent, dar imbunatatite. Blink va lua forma pe care o avea si Daud, permitand incetinirea timpului atunci cand este tintita. Mai interesant de atat, posedarea poate fi acum inlantuita, permitand jucatorului sa sara dintr-o tinta in alta si chiar sa posedeze cadavre.
Emily Caldwin are abilitati complet noi, dar care indeplinesc functii similare. Far Reach lanseaza niste tentacule intunecate care pot fi folosite pentru transport rapid sau pentru a tara inamici si obiecte catre jucator. Mesmerize poate distrage atentia inamcilor. Shadow Walk o transforma pe Emily intr-o umbra foarte greu de vazut si capabila sa se strecoare in locuri bine pazite. Iar Domino leaga doua personaje intre ele la un nivel mai metafizic. Mai exact, daca moare un personaj, va muri si celalalt. Cu putin noroc, asta este valabil si pentru adormirea lor.
Aceste abilitati ar trebui sa ofere suficient de multa varietate incat sa tina jucatorii ocupati pentru cateva luni. Dishonored 2 va fi lansat in luna noiembrie.
[PC Gamer]