Directorul lui Assassin’s Creed își cere iertare
Prea târziu, Patrice, prea târziu
Primul joc din seria Assassin’s Creed a uimit prin libertatea de mișcare, și cam nimic altceva. Avea mecanici foarte slabe și foarte repetitive, printre care se afla și una ce măcar era estetic plăcută. Trebuia să te urci până în vârful turn pentru a vedea ce se află pe hartă.
Următorul joc avea iarăși aceeași mecanică, dar îmbunătățea atât de mult la fiecare alt capitol, încât lumea nu prea a băgat asta în seamă. Apoi, următorul joc avea aceeași mecanică. Și următorul. Și următorul. Și următorul. Și cel cu bărci. Și Far Cry. Și The Crew, un joc de mașini, avea turnuri! Era nebunie, era un haos total. Lumea nu mai avea sens, ploua pisici și câinii, nu exista sfârșit!
Iar apoi, oarecum a încetat. Nu a dispărut, continuă să existe, dar nu mai suntem în acea epocă întunecată. Iar acum, omul responsabil pentru această atrocitate a designului, rupe tăcerea.
Patrice Desilets și-a cerut iertare pentru această mecanică. Fiind întrebat despre legătura sa cu seria Assassin’s Creed (de la care a plecat înainte ca Brotherhood să fie lansat), el a menționat cum mecanica respectivă, cu urcatul pe turnuri, și-a tot făcut apariția în jocuri, precum relativ recentul The Legend of Zelda Breath of the Wild, făcut de Nintendo. El a spus pur și simplu că îi pare rău și că este vina lui.
Prea târziu, Patrice, prea târziu.