Deus Ex Mankind Divided – detalii despre motorul grafic
Deus Ex Mankind Divided arata foarte bine in primele imagini si trailerele de gameplay, o parte din motivul pentru care jocul este atat detaliat fiind o tehnologie numita Umbra, implementata deja in jocuri ca The Witcher 3, capabila sa genereze mult mai rapid parametrii de redare 3D.
La GDC, studioul Eidos Montreal va oferi informatii suplimentare despre modul in care aceasta tehnologie este utilizata, iar cu ocazia acestui anunt au fost dezvaluite doua detalii despre motorul lui Mankind Divided. Cel ca jocul se va folosi de un numar mare de lumini statice si cel ca vizibilitatea geometriei statice este generata deja in fisierele jocului.
S-a facut asta pentru a grabi procesul de functionale al tehnologiei Umbra, dar si pentru ca generarea unui numar atat de mare de lumini dinamice ar fi fost cam dificila.
Chiar daca Deus Ex Mankind Divided se foloseste de elemente din DirectX 12, a fost construit pe DirectX 11 si va functiona pe DirectX 11, motiv pentru care nu poate avea un numar prea mare de lumini cu adevarat dinamice. Asta inseamna ca multe beculete, neoane, lampi, monitoare si multe alte detalii ale decorului nu vor avea o iluminare adevarata, ci una deja generata care nu se va putea schimba. Tot vor fi lumini dinamice in joc, dar nu la fel de multe cum s-ar fi putut realiza intr-un mediu pur de DirectX 12 sau poate chiar Vulkan.
Partea buna este ca din cauza acestor sacrificii jocul va avea cerinte de sistem ceva mai modeste.
[GDC]