Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :

Detalii despre Radeon Ray Tracing

/
/
/
img

Ray Tracing este un subiect destul de amplu discutat în ultima vreme, adesea în contextul a numărului mic de jocuri ce chiar au așa ceva. Dar din moment ce noua generație de console va avea Ray Tracing, probabil asta se va repara cu timpul. Dar rămâne totuși o întrebare. Cum exact funcționează implementarea celor de la AMD a conceptului de Ray Tracing, din moment ce arhitectura Navi nu suportă așa ceva pe PC, dar noile console includ asta.

Un răspuns pare să fi venit recent dintr-un brevet ce datează de prin 2017 și publicat zilele trecute. Acesta detaliază o abordare hibridă pentru Ray Tracing. Una ce se va folosi atât de componente hardware, cât și de software pentru a crea efectele vizuale necesare. Partea de hardware este numită un motor de funcție fixă pentru intersectarea razelor, ce se va ocupa strict de construirea arborilor de ierarhie pentru calcularea volumelor elementelor dintr-o scenă. Nu este vorba de hardware la fel de complicat precum nucleele RT și Tensor prezente în plăcile RTX, ceea ce înseamnă că un GPU ce include această componentă nu va fi chiar atât de mare.

Dacă vreți să citiți toate detaliile, vă încurajez să aruncați o privire asupra brevetului. AMD nu va avea pe PC așa ceva disponibil în generația Navi de anul acesta, dar succesorul lui Navi se va folosi de Ray Tracing pentru anumite efecte de iluminare în timp real. Conform declarațiilor anterioare, compania se va orienta apoi spre Ray Tracing prin Cloud Computing, fără a folosi hardware dedicate.

[Overclock 3D]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar