Death Stranding va fi urmatorul mare titlu cu DLSS 2.0 de la NVIDIA
Death Stranding pentru PC este pe vine si ne va invada calculatoarele pe data de 14 Iulie. Chiar daca jocul nu va avea parte de lumini ray-traced, DLSS 2.0 va asigura un gameplay cat mai fluid posibil. Vorbim de sume precum 100+ FPS la rezolutie 1440p sau 60+ FPS la 4K.
Death Stranding are deja reputatia unui joc incredibil din punct de vedere vizual, dar NVIDIA DLSS 2.0 ajuta ca debutul pe PC sa fie ceva special. Performanta extra oferita de aceasta tehnologie in joc le va permite gamerilor sa deblocheze vastul potential grafic al platformei. Acestia vor putea creste setarile si rezolutia, obtinand viziunea pe care o avem asupra jocului.
Akio Sakamoto, CTO Kojima Productions
Death Stranding este randat pe motorul grafic Decima care a fost dezvoltat de Guerilla Games. Daca cel de-al doilea nume va suna cunoscut, este fix vorba despre olandezii care au creat Horizon: Zero Dawn. Motorul grafic creat de acestia foloseste foarte bine DLSS 2.0, reusind sa ofere plusuri notabile de performanta. Despre tehnologia celor de la NVIDIA, am vorbit mai in detaliu intr-un articol precedent. Cat despre joc, am lasat mai jos un review pe care l-am scris la momentul aparitiei; si sa nu uitam ca l-am numit si Jocul Anului 2019.
Review Death Stranding – Aventurile unui angajat Glovo dupa apocalipsa