
Cea mai recentă creație a lui Hideo Kojima a primit o dată lansare pentru varianta sa de PC. Death Stranding va fi disponibil în ziua de 2 iunie 2020, atât pe Steam, cât și pe Epic Games store, fiind publicat în colaborare cu 505 Games.
Jocul va veni cu o varietate de îmbunătățiri față de varianta de Playstation 4, precum un mod de fotografiere cu o grămadă de filtre, suport pentru un framerate mare, suport pentru rezoluții ultra-wide și suport pentru Half-Life.
Cum adică? Jocul va include elemente cosmetice inspirate de Half-Life, precum un headcrab pe post de pălărie. Apare și un robinet pe care personajul îl poate purta, de parcă ar fi sigla celor de la Valve.
În cazul în care nu ați înțeles încă despre ce este vorba în Death Stranding…. atunci veți avea parte de o aventură destul de interesantă în joc. E mai bine dacă nu știți despre ce este vorba în ceea ce privește povestea, personajele sau ideile pe care încearcă să le rumene Kojima în joc înainte de a-l butona. În ceea ce privește gameplay-ul, este cea mai aptă utilizare a termenului de „walking simulator” folosită vreodată. Și nu spun asta pentru a-mi bate joc de Death Stranding.
Pur și simplu excelează la a simula actul de a merge, folosind proprietăți fizice precum inerție și echilibru pe care le-ai vedea în mod normal la un joc de parkour ca Mirror’s Edge. Vă garantez că după ce veți merge oriunde în Death Stranding pentru vreo oră o să vă uitați la Skyrim sau la orice alt joc open-world și la mersul lor fără pic de mecanică, fără pic de provocare, fără pic de strategie, la fel cum ne uităm la jocurile alea de mobil ce practic nu au gameplay.
Jocul se descurcă foarte bine la ceea ce face. Bine, la poveste se descurcă bine la a fi ceva făcut de Hideo Kojima, așa că are foarte mult patos, multe idei bune și are profunzime minunată, plus o grămadă de poliloghie și varză totală ce te face să te întrebi dacă nu cumva era mai bine ca cineva să îi dea peste mână din când în când.