De ce arata Watch Dogs atat de bine la E3?

Cand Watch Dogs a fost prezentat pentru prima data lumii, arata senzational. Avea genul de grafica si gameplay care pareau ca vor deschide drumul catre noi posibilitati si noi tipuri de jocuri. Unele la care nu esti un soldat expert, ci un hacker capabil, care se foloseste de talentul sau pentru a dezamorsa situatii periculoase, redate intr-un detaliu grafic uimitor. Desigur, asta nu s-a intamplat, iar acum avem o explicatie pentru o jumatate din dezamagire.
Intr-un interviu recent, Dominic Guay, senior producer la Ubisoft Montreal, a explicat cam care era motivul pentru care jocul arata atat de bine, dar varianta finala arata mai putin bine… iar varianta de PC avea optiuni dezactivate care ar fi facut-o sa arate mai bine.
In cuvintele sale:
Unul din lucrurile de tinut minte este ca atunci cand am prezentat pentru prima data Watch Dogs era vara lui 2012, inainte sa stim care exact vor fi consolele Next Gen si ce hardware vor avea. Am incercat pe cat de bine am putut sa prezicem ce ar putea fi si mereu am fost onesti cu faptul ca acea varianta a jocului rula pe un PC foarte puternic.
Asa ca acum stiti adevarul. Jocul arata atat de bine la E3 in 2012 pentru ca cei de la Ubisoft aveau falsa impresie ca noua generatie de console va avea foarte multa putere de procesare si ca nu va fi inlocuita deja in 2017 de hardware mai bun.
[WCCFTech]