PC&ConsolesTech&IT

De ce a esuat Titan?

Inainte de Overwatch, Blizzard lucra la Titan, un MMO care urma sa schimbe totul, un joc de la care intreaga companie se astepta sa defineasca viitorul. Acel joc a fost anulat, iar din ruinele sale a rasarit Overwatch. Dar de ce exact a fost anulat?

Raspunsul vine oarecum de la Blizzard, intr-o serie de documentare facuta de Gamespot. Simplu spus, echipa masiva care lucra la Titan a intrat pana peste cap, lucrand la un joc atat de mare incat nu au fost in stare sa puna cap la cap ceva coerent. Mai rau de atat, in loc sa fie o colaborare stransa pentru realizarea unui joc bun, exista o fragmentare severa a echipei.

Componentele individuale ale jocului erau construite separat, de oameni care isi pretuiau foarte mult munca si nu prea erau atat de interesati de ce facea restul lumii la joc. Nu tocmai un mod eficient de-a dezvolta un joc. Iar pe masura ce trecea timpul, moralul celor care lucrau la joc era in scadere, ajungand la podea atunci cand proiectul a fost prezentat in cadrul companiei si anulat, pentru ca nu era bun.

Totusi, a iesit ceva bun din Titan. Oamenii care au lucrat la el, care credeau ca pot face ceva cu un succes la fel de mare ca World of Warcraft, erau acum liberi sa se ocupe de ceva diferit, ceva care sa nu ii omoare prin complexitate. Au facut Overwatch. Iar o parte din Titan inca se mai poate vedea in joc, spre exemplu sub forma lui Tracer. Una din iteratiile mai vechi ale personajului era in Titan, iar acesta ar fi cam singurul detaliu fin pe care Blizzard l-a spus pana acum despre acest titlu anulat.

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button