Cum arată primul joc care suportă Ray Tracing pe un RTX 2080 Ti

Știți Ray Tracing, nu? Acea tehnologie de redare a imaginilor care arată grozav, dar deocamdată nu este suportată de nici un joc. Tot sunt promisiuni și avem hardware foarte scump care ar putea să redea astfel de conținut, dar momentan nu s-a materializat nimic.
Eh, nu tocmai nimic. Există un joc ce are suport pentru Ray Tracing și poate fi încercat chiar acum de oricine deține o placă video RTX. Practic, poate fi încercat de oricine deține orice fel de placă video, pentru că este vorba tot de Quake 2.
Un individ curios a încercat să vadă cât de bine suportă un RTX 2080 Ti Founders Edition funcția de Ray Tracing care poate fi adăugată jocului. Iar rezultatul este destul de bun, după cum puteți vedea mai jos, în ceea ce privește performanța. Se mișcă foarte rapid, considerând care erau cerințele de GPU pentru Ray Tracing în Quake 2.
Desigur, probabil vedeți cum imaginea parcă nu arată mai bine decât cea de anul trecut. Asta pentru că modificarea care permite Ray Tracing nu prea se folosește de hardware-ul adițional din RTX 2080 Ti. Nucleele RT nu sunt folosite, așa că numărul de raze este limitat la ce poate CUDA, iar nucleele Tensor sunt neatinse, așa că puteți vedea acea pixelare constantă.
Hardware-ul este astfel pe două treimi nefolosit, dar cel puțin puteți juca ceva cu Ray Tracing pe PC-ul vostru, folosind acea placă video foarte scumpă. În acest moment nu aveți alternative. Battlefield 5 ar trebui să suporte această funcție la un moment în existența sa, la fel și Shadow of the Tomb Raider, Assetto Corsa, plus câteva alte jocuri care apar abia în anul 2019.