Ne mai despart câteva săptămâni scurte de lansarea lui Half-Life Alyx. Pe 23 martie vom avea ocazia să revenim la clasicul FPS, acum într-o formă nouă ce necesită un dispozitiv de realitate virtuală pentru a funcționa. Dacă nu aveți unul, ghinion, va trebui să stați ca mine pe tușă până ce câștigați la loterie.
Totuși, dacă vreți să vedeți măcar cum ar funcționa sistemul de mișcare al jocului, Valve a lansat trei clipuri menite să exemplifice cele trei stiluri prin care jucătorii se pot deplasa prin lumea jocului. Veți putea să vă teleportați, veți putea să mergeți efectiv (dacă aveți un HMD ce permite asta și nu călcați câinele sau pisica pe coadă) sau veți putea să folosiți Blink-ul din Dishonored.
Metoda cea din urmă se numește Shift în joc, și diferă de teleportare prin faptul că puteți vedea mișcarea de la un punct la altul, nu apăreți pur și simplu într-un loc nou. Half-Life Alyx are toate aceste metode de mișcare deoarece Valve nu se așteaptă ca toată lumea să aibă același tip de dispozitiv VR sau aceleași condiții în care să îl joace, ca să nu mai spun de problemele pe care le pot întâlnii unii oameni cu răul de mișcare indus de realitatea virtuală.