Cum ar arăta Crysis făcut acum
Pe cât de mult tot a evoluat tehnologia, nu prea avem echivalentul modern al unui Crysis. Un joc a cărui fidelitate grafică să ne dea cu adevărat pe spate, în această eră a lui DirectX 12 și Vulkan. Bine, ar fi Star Citizen, dar mai e ceva timp până când va fi cu adevărat gata.
Așa că între timp, Damian Stempniewski (Senior Light Artist la Crytek) a realizat o imagine menită să ne ofere o mostră din ceea ce ar putea avea de oferit un Crysis modern. Dați click mai jos pentru a vedea scena în toată splendoarea sa.
Această imagine a fost realizată în cea mai recentă variantă a lui CryEngine, folosind pe alocuri chiar resurse din Crysis 1, precum palmierii. Restul resurselor grafice au fost luate de pe Megascans, o bibliotecă masivă unde pot fi găsite elemente grafice scanate din lumea reală, precum cele văzute în minunatul The Vanishing of Ethan Carter.
Conform lui Stempniewski, PC-ul său era să ia foc atunci când a activat tesselletion. Așa că poate tehnologia nu este gata pentru un joc în stare să ofere un astfel de detaliu grafic, dar putem visa.
Deci exista PC-uri care sa ruleze Battlefield 1 la 8K in 40-50 fps pe setari maxime…….si totusi „”calculatorul lui era sa ia foc atunci cand a activat tesselation”” ???? La un experiment facut in Cry Engine cu DirectX12 si Vulkan?? Inteleg ca e un rezultat foarte realist dar totusi…..tehnologia actuala nu e atat de avansata incat sa ne permitem gameplay fluent DirectX12? A ramas hardware-ul in urma software-ului??
Titan XP SLI are 60+FPS@8K in BF1
Crysis 1 inca arata foate bine in ultra nu?
Si Crytek iar o sa rupa pc-urile. O sa jucam urmatorul crysis pe ultra peste cativa ani, cand o sa ne permitem un hardware potent :))
Larry
Cred că si în cazul smartphone-urilor am putea ajunge la aceeași concluzie 🙂
Lumea nu are bani de 4k… Sau 2k…si tu vorbesti de 8k…
Nu ma refer la bani aici, ci la posibilitati. Eu inca ma chinui sa joc 1080p 60 fps :))
Aici ma refer la companiile mari: ele au si buget si personal sa faca astfel de jocuri super realiste. Ce le opreste? Sunt prea slabe aceste componente? Nu au ei software-ul necesar sa creeze astfel de jocuri?
Le opreste faptul ca debeaga ar face aceste jocuri, ca nu le-ar cumpara nimeni.
Mai avem de asteptat – senzational
Mi.ar place sa vad un game-play mai dezvoltat.Nu cumparam jocuri sa admiram palmierii.Are si grafica treaba ei dar parca prea se exagereaza pe vizual.Jocul pina la urma ….il joci.Nu stiu daca m.ar interesa atit de mult in citi enspemii de K se vede.
Jocurile din ultimii 2 ani au fost mult prea scurte.
E ade arat ca am vazut un nasture de la tunica soldatului,in detaliu,la Battlefield….dar totusi asi fi preferat sa joc mai mult.
Tare
Pana la urma, majoritatea jocurilor sunt facute strict pentru profit. Profitul se maximizeaza facand ceva cat mai pe placul maselor,iar aceste preferinte se observa din vanzari si statistici – nu din cateva pareri pe ici pe colo care spun ca ar trebui sa fie un accent mai mare. Multa lume cumpara shootere moderne doar pentru ca… „oooh shiny”. Acele jocuri, la randul lor, sunt facute scurte pentru ca level designul a evoluat drastic in ceea ce priveste nivelul de detaliu al scenelor – si prin urmare nu mai sunt resurse pentru creearea unui joc FOARTE mare. Sunt putine exceptiile de la aceasta regula, iar acele exceptii sunt open world. (gen Witcher 3).
E foarte adevarat.doar ca politicile astea de marketing nu ma vor convinge.Le pot face cum doresc,doar ca banii mei vor ramine in portofel…iar acel portofel va fi al meu.
Bogdan Chris