Crowdfunding pentru un scop nobil… bere

Pana si marile companii nu pot rezista tentatiei de-a apela la solutii de Crowdfunding, desi s-ar crede ca ar avea bugetele necesare pentru a face totul pe cont propriu.
Compania Whirlpool se foloseste de Indiegogo ca sa testeze apele pentru un dispozitiv foarte practic pentru un segment mare din populatie. Creatia laboratorului de cercetare a companiei este un dispozitiv capabil sa se ocupe de cea mai mare parte din procedeul de creare a berii.
Nu se ocupa de fierbere sau de amestecarea ingredientelor, asta tot trebuie facuta manual, dar in rest, face totul. Are pana si un dozator integrat. Aparatul, numit Vessi, ar fi capabil sa genereze bere proaspata in doar 7 zile.
Campania de Indiegogo a inceput cu doar cateva zile in urma, dar aproape ca si-a atins deja obiectivul, de la numai 67 de oameni. Cum vine asta? Eh, avand un cost de 1400 de dolari, si un obiectiv de finantare de 100 de mii de dolari, nu era tocmai greu sa il atinga, atat timp cat sunt oameni interesati. Si evident sunt.
Tot ce mai trebuie acum este ca Vessi sa primeasca un modul de comanda la distanta si sa poti sa ii trimiti mesaje de pe telefon, spunandu-i sa iti pregateasca o halba rece pentru cand ajungi acasa.