GamingPC&ConsolesTech&IT

Counter Strike: Global Offensive, criticat de fani după ce a devenit gratuit

După trecerea la modelul free to play, Counter Strike: Global Offensive a primit 13.000 de recenzii negative într-o singură zi.

Counter Strike: Global Offensive (CS:GO) a devenit gratuit pe data de 6 decembrie. La șase ani după debutul shooterului, Valve a decis să schimbe modelul de monetizare către free to play și să introducă un nou mod de joc în genul battle royale, numit Danger Zone. Mulți gameri au salutat decizia companiei de a face titlul gratuit, însă fanii seriei au criticat noua direcție a jocului, lăsând zeci de mii de păreri negative pe Steam. Numai în prima zi după trecerea la free to play, voturile negative la adresa CS:GO numărau 13.000, iar de atunci s-au mărit la 30.000.

Cele mai multe plângeri au fost cauzate de decizia Valve de a extinde statutul Prime pentru oricine a cumpărat CS:GO înainte ca metoda sa de monetizare să se modifice. Prime solicita jucătorilor să-și conecteze numerelor de telefon la conturile lor. Odată făcut acest pas, Valve potrivea membrii Prime numai cu alți membri Prime în sistemul de matchmaking, pentru a descuraja trollingul, înșelăciunea și alte probleme care pot afecta experiența de joc. Acum, că oricine poate ajunge cu ușurință la statutul Prime, fanii se tem că jocul va încuraja apariția elementelor negative, așa cum se se întâmplă mereu în alte titluri gratuite, precum League of Legends.

Acestea nu sunt singurele deficiențe ale CS:GO aduse în prim plan de recenziile negative. Mulți utilizatori critică lipsa de optimizare a jocului, fanii acuză Valve că nu au știut sa păstreze legătura cu comunitatea, iar nou-veniții spun că CS:GO nu se ridică la nivelul Fortnite. Marea majoritate a nemulțumirilor pot fi rezumate însă la faptul ca fanii sunt supărați pentru că un joc în care au cheltuit mulți bani de-a lungul timpului este acum gratuit și că statutul Prime este mai ușor de obținut ca niciodată.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button