TECH
Confirmati-ne ca aratati rau, ca noi restul! Si noi vom continua sa va iubim!
Nu e nimic nou sub soare, dar parca mai incisiv decat pana acum, se manifesta foarte vocal campanii de tip „Anti-Photoshop”.
Adobe se apara atacand: „Oricarei tehnologii revolutionare exista riscuri de a i se da destinatii discutabile”. Nu e PhotoShop by Adobe tocmai revolutionar ca energia nucleara, insa dand Cezarului ce e al Cezarului, renumitul program de editare a setat nu doar trenduri ci si noi cuvinte in dictionar.
Totodata, putem considera legitim demersul societatii civile din tarile civilizate, unde utilizarea abundenta a Adobe Photoshop a fost amendata la scena deschisa, o parte din companiile de cosmetice facand chiar deja un trademark din nefolosirea uneltelor de corectare a imaginii, desi nu folosirea ci mai degraba folosirea excesiva ori tendentioasa a prelucrarii de imagine este actul blamabil pentru crearea unor modele ireale de estetica.
Si pentru ca un subiect twisted merita un articol twisted, nu putem sa nu precizam ca pe de alta parte probabil foarte multe persoane au fost motivate sa arate mai bine, din dorinta de a ajunge la calitati demne de coperti de revista. Probabil singura masura care ar solutiona eficient cauza ar fi obligativitatea marcarii subtile a pozelor modificate intens, cu inscriptii care sa indice gradul de ireal strecurat in frumusetea afisata.