
Au încercat, dar nu au reușit. La doar trei săptămâni de la lansare, Warner Bros. Discovery au anunțat că vor opri serviciul de streaming începând cu 30 aprilie. Conform unui raport al publicației CNBC, CNN+ a reușit să strângă doar 10.000 de utilizatori zilnici care erau dispuși să plătească șase dolari pe lună. Închiderea serviciului de streaming a fost făcută la recomandarea noului președinte CNN, Chris Licht.
Chiar dacă în cele din urmă s-a dovedit a fi un eșec, CNN aveau așteptări mari de la acest proiect. Aceștia au investit sute de milioane de dolari în acest serviciu de streaming și au recrutat persoane valoroase de la alte publicații, cum ar fi Kasie Hunt de la NBC și Chris Wallace de la Fox News. Chiar și așa, Warner Bros. Discovery au decis la scurt timp să renunțe la serviciu după ce atenția pe care a generat-o a fost foarte scăzută.
Ruda îndepărtată a acestuia, ESBN+, pare că se menține foarte bine în topuri și asta este ceva de mare însemnătate. În condițiile în care există giganți ca Netflix, HBO Max, Disney Plus și poate chiar și Paramount+ și Curiosity, este destul de greu să-ți faci un serviciu de streaming care să capteze suficient de mult atenția potențialilor consumatori.