Clang – unul dintre jocurile de pe Kickstarter, este oficial…mort!

Clang a beneficiat de sustinere si simpatie din partea multor gameri si nume mari din industria jocurilor video, fiind unul dintre titlurile finantate prin Kickstarter.
Asta nu inseamna ca orice succes este neaparat total, Neal Stephenson, taticul lui Clang, scriitor extraordinar si mare guru in povesti, anuntand esecul total al jocului. Clang a stat mai bine de un an in dezvoltare, dorindu-se a fi un joc de lupta cu sabia autentic si realist.
De la „a se dori”, pana la „a fi” este o lunga care, cale pe care cei 500.000 de dolari nu au putut-o pava, banii fiind risipiti destul de repede. Nici banii si nici beta-ul de pe Steam nu au putut salva Clang de la soarta cruda si iminenta. Iar faptul ca Stephenson, spre finalul proiectului, nu mai lucra decat part time la acesta, nu i-a ajutat prea mult pe dezvoltatori.
Stephenson a spus despre Clang ca „nu era foarte distractiv”, si ca „ne-ar fi trebuit mai multi bani pentru a putea transforma jocul in ceva nou, dar din pacate acestia nu mai existau”. Stephenson a mai adaugat ca ar fi o sansa sa publice o carte care sa documenteze realizarea si fiascoul acestui proiect, dar nu a dat un timeframe pentru „opera” si nici nu a spus daca va organiza sau nu un Kickstarter pentru a strange banii pentru publicare. Pentru doritori, AICI gasiti ultimul comunicat catre finantatori, si formularul pentru cei care doresc sa isi recupereze banii investiti.