MORE

Chinezii lansează cea mai rapidă mașină electrică din lume – NIO EP9, hypercar-ul de 1 MegaWatt!

Compania chineză NextEV a lansat zilele trecute un nou brand de automobil – NIO – iar primul model al mărcii este EP9, cel mai rapid hypercar electric din lume. Mașina a fost dezvăluită presei și publicului la Londra, după ce a spulberat recordurile “electrice” pe tur atât la Nurburgring cât și pe circuitul Paul Ricard.

nio-ep9-interior-03

NIO EP9 a luat pe toată lumea prin surprindere cu performanțele sale năucitoare. Hypercar-ul este propulsat de 4 motoare electrice cuplate la 4 cutii de viteze (câte un ansamblu la fiecare roată). Bateriile sale furnizează un maxim de 1 MegaWatt, astfel că puterea transmisă la roți este de 1360 CP (1 kW = 1,36 CP).  Cuplul motor total dezvoltat este de 6334 Nm!

NIO EP9 este capabilă să accelereze de la 0 la 100 Km/h în…

Citeste continuarea articolului și vezi video cu NIO EP9 pe motortest.ro

Zona IT

ZONA IT

Articole asemanatoare

16 comentarii

  1. Nu, coaie, ca astia fac masina, o prezinta si dupa se gandesc sa o puna pe un circuit. Eventual vor incerca sa o porneasca in timpul lansarii…sa fie mai cu emotii. Dobitoc.

  2. spune-mi si mie o marca auto chinezeasca relevanta pe piata internationala. Si ca tot iti raspund la comentariu, ai grija la limbaj si arata ca ai fost educat

  3. Serban Nicolae Gardina EP9 a fost testata intens atat pe Nurburgring cat si pe Paul Ricard si a batut recordul pe tur pe ambele circuite. Dar… trebuie sa citesti articolul ca sa afli amanunte… 🙂

  4. Nu are pret de …retail :), pentru ca nu se vinde catre public, insa fabricarea unui exemplar costa 1,2 milioane USD…

  5. Una peste alta chinezii au făcut o mașină electrică care cel mai probabil nu se va vinde publicului și este strict făcută sa fie „cea mai rapida”, este doar de showcase și doar pt a pava drumul pt viitoare modele conform spuselor companiei. De asemenea face suta cu 0.2 secunde mai încet decât modelul tesla care e gata sa apară, iar dacă activezi modul „ludicrous” atunci o sa fie mai înceată cu un plus de 0.3 secunde. Și cât despre „recordul” de pe nurburgring: https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ hai sa fim serioși, ce-s cu gogoșile astea. Una peste alta or zis cea mai rapida mașină, nu am văzut sa se sinchiseasca sa specifice cea mai rapida mașină electrică, Tesla e mai buna, mai fiabila și mai de încredere (doar nu e chinezărie) și top speed-ul chinezariei este 200 de mile pe ora (hai sa nu menționăm Bugatti, Koenigsegg, McLaren, Ferrari și Saleen care nici nu se chinuie la 200 de mile, și la fel ca tesla sunt companii cunoscute și de supra calitate).
    In concluzie, nu e cea mai rapida (electrica sau nu) și nici nu e street legal și probabil nu va fi. Cand nu respecți STAS-uri e și normal sa fii în stare sa construiești un avion. Plus ca e cam gălăgioasa pt o mașină electrică.

  6. De asemenea, chinezăria merge 265 de mile încărcată la maxim. Tesla o duce 270. Poate pare infima diferența, dar din nou, tesla știe ce face, o face de mult și evident ca o face mai bine. De asemenea îs curios de diferența de confort dintre cele doua. Pun pariu ca nici nu poți sta în chinezărie pt toată distanta de 265 de mile fără sa te omoare spatele.

  7. Edward Roland in articol scrie „…la Nurburgring, acolo unde toți producătorii de hypercar-uri se mândresc cu timpii lor pe tur, mașina a fost cea mai rapidă “electrică” din istorie, parcurgând circuitul în 7:05.120 – mai rapid cu peste 17 secunde decât precedentul record. EP9 se situează astfel pe locul 5 în topul celor mai buni timpi înregistrați vreodată de un automobil pe Nurburgring.” Despre ce gogosi vorbesti?!? Cititi, cititi si iar cititi! spunea cineva mai demult… Cat despre seriozitate si fiabilitate, ai afla cumva din articol ca NextEV sunt posesorii unui titlu mondial in Formula E ? 😉

  8. Cu toate astea tot nu depășește Tesla în aproape nici un aspect. Tesla e în branșă de mult mai mult timp decât aceștia, ca sa nu mai zic de diferența astronomica de preț. Deci Tesla a făcut o mașină mai buna cu un preț enorm de mic pe lângă chinezi (reiterez ca mașina nu e street legal, ceea ce le oferă chinezilor libertate de mișcare). Asa ca ce fir logic ar trebuii sa urmezi ca sa bagi măcar în seama mașina chinezilor? De condus pe drumul public, nu; scumpa cat un bugatti (și la banii ăștia deja cred ca oricine ar alege bugatti); inconfortabila, cel mai probabil, adică uitate la interior și apoi compara cu tesla; deci pana una alta, ce scop deservește mașina asta pe care nu l-a îndeplinit tesla deja. Si dacă răspunsul e „competiția”, cu o mașină non street legal, practic nu e nici o competiție.

Dă-i un răspuns lui Zon@ IT

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Te-ar mai putea interesa si
Close
Back to top button