GamingPC&ConsolesȘtiri IT
Ce jocuri vor suporta Ray Tracing și Nvidia DLSS

Acum că știți tot ce este de știut despre noile plăci video Nvidia RTX 2000 și arhitectura Turing, rămâne doar o singură întrebare. Ce jocuri chiar se vor folosi de noile avantaje aduse de plăcile video acestea foarte, foarte scumpe?
Nvidia a dezvăluit lista de jocuri și producători care vor oferi suport pentru noile tehnologii din seria RTX 2000. Astfel, aveți jocurile care vor oferi suport pentru Ray Tracing în timp real:
- Assetto Corsa Competizione from Kunos Simulazioni/505 Games
- Atomic Heart from Mundfish
- Battlefield V from EA/DICE
- Control from Remedy Entertainment/505 Games
- Enlisted from Gaijin Entertainment/Darkflow Software
- Justice from NetEase
- JX3 from Kingsoft
- MechWarrior 5: Mercenaries from Piranha Games
- Metro Exodus from 4A Games
- ProjectDH from Nexon’s devCAT Studio
- Shadow of the Tomb Raider from Square Enix/Eidos-Montréal/Crystal Dynamics/Nixxes
Iar apoi aveți jocurile care vor suporta DLSS:
- Ark: Survival Evolved from Studio Wildcard
- Atomic Heart from Mundfish
- Dauntless from Phoenix Labs
- Final Fantasy XV from Square Enix
- Fractured Lands from Unbroken Studios
- Hitman 2 from IO Interactive/Warner Bros.
- Islands of Nyne from Define Human Studios
- Justice from NetEase
- JX3 from Kingsoft
- Mechwarrior 5: Mercenaries from Piranha Games
- PlayerUnknown’s Battlegrounds from PUBG Corp.
- Remnant: From the Ashes from Arc Games
- Serious Sam 4: Planet Badass from Croteam/Devolver Digital
- Shadow of the Tomb Raider from Square Enix/Eidos-Montréal/Crystal Dynamics/Nixxes
- The Forge Arena from Freezing Raccoon Studios
- We Happy Few from Compulsion Games / Gearbox
Un absent destul de important de aici este Bethesda. Ai crede că ar fi prima companie care să sară la ocazia de-a relansa Skyrim din nou, acum cu Ray Tracing, dar nu pare să o fi făcut deocamdată. Iar cu Doom Eternal la ușă, id Software măcar ar fi încercat să își etaleze talentul în acest domeniu, tot încercând să facă ceva în această privință pe vremea lui John Carmack.
Dacă vreți să vedeți în acțiune jocurile respective cu Ray Tracing, puteți admira mai jos câteva trailere: