Capcom închide serviciile pentru cel mai recent jocul al său de mobile, Puzzle Fighter. Editorul a anunțat că va elimina jocul de puzzle din magazinele de aplicații pe 1 iulie, în timp ce opțiunea de a cheltui bani pentru achizițiile în aplicație a fost dezactivată deja de ieri, 23 aprilie.
Serverele pentru Puzzle Fighter vor continua să funcționeze pentru mai multe săptămâni după ce titlul va fi scos de pe piețele de aplicații, dar acestea vor fi închise pe 31 iulie, după care jocul nu va mai putea fi jucat. Între timp, Capcom oferă 10.000 de pietre – moneda jocului Puzzle Fighter – pentru toți jucătorii ca un cadou de mulțumire.
Compania a lansat gratuit noi personaje și stagii pentru Puzzle Fighter. Două personaje noi, Regina și Dr. Wily, au fost adăugate pe 20 aprilie, în timp ce Ada Wong și două stagii noi – Laboratorul Darminor și Uroboros – au fost introduse ieri, 23 aprilie.
Puzzle Fighter a fost lansat oficial pentru dispozitive iOS și Android în noiembrie 2017. A fost dezvoltat de Capcom Vancouver, studioul fiind cel mai mult cunoscut pentru seria Dead Rising. Potrivit distribuitorului, seria de jocuri cu zombie a fost un factor important în luarea hotărârii de închidere a jocului Puzzle Fighter.
Capcom a explicat într-un post de pe blogul Capcom Unity:
În timp ce studioul se concentrează pe franciza noastră de top Dead Rising, am decis să închidem Puzzle Fighter. Apreciem fanii care au sprijinit Puzzle Fighter până în acest moment. Vă mulțumim că ați jucat jocul și sperăm că timpul rămas în Puzzle Fighter va fi petrecut cu plăcere.
La începutul acestui an, Capcom Vancouver a fost lovit de un val de concedieri care au afectat aproximativ 30% din studio. Capcom nu a anunțat oficial un nou joc Dead Rising, dar cel mai recent lansat în serie, Dead Rising 4: Frank’s Big Package, a fost lansat pentru PS4 în decembrie și a pus la un loc pe Dead Rising 4 din 2016 cu tot DLC-ul său și noul conținut bonus.
Deși poate nu sunt foarte mulți jucători de Puzzle Fighter, evenimentul exemplifică clar de ce ar fi fost mai bine ca jocurile să rămână la nivel de produse, și nu servicii.