Call of Duty WWII dă accidental mai multă experiență jucătorilor
În timp ce discuția despre Battlefront 2 se încinge, din cauza sistemului său groaznic de progresie, Activision și Sledgehammer și-au dat seama că de când a fost lansat Call of Duty WWII și până acum apăsaseră pe butonul greșit.
Mai exact, în ultimul week-end Call of Duty WWII trebuia să aibă parte de un eveniment cu experiență dublă, care ar fi trebuit să permită jucătorilor să acumuleze nivele mai rapid, și ca urmare să deblocheze mai ușor echipament nou și atașamente. Numai că atunci când evenimentul a început, cei de la Sledgehammer au sesizat că opțiunea de experiență dublă era deja pornită încă din momentul în care a fost lansat jocul. Cu toate acestea, au adăugat încă un bonus suplimentar, pe parcursul week-end-ului trecut jucătorii primind experiență triplă.
Numerele au revenit acum la normal, așa că toată lumea poate să stea să macine experiență până când acel atașament mult râvnit va fi deblocat. Experiența acumulată în perioada respectivă este păstrată. Considerând că în mod normal Activision face acest gen de evenimente doar printr-o promoție cu nu știu ce băutură energizantă, incidentul chiar este plăcut. În special în comparație cu Electronic Arts.
Desigur, dacă aveți o minte conspirativă și o neîncredere temeinică în marile companii din industrie, ați putea vedea asta mai mult ca o situație în care viteza de acumulare a experienței a fost redusă sub ce era normal, doar pentru a face procesul mai lent, mai agonizant și micro-tranzacțiile care vor fi activate astăzi ceva mai atractive.