Gaming
Call of Duty Online, in curand in versiune „comunista”, disponibil doar in China!
Chinezii au dat unda verde jocului Call of Duty Online, intr-o versiune foarte „cuminte”. Anuntat in urma cu mai multi ani, acest titlu al publisher-ului Activision nu ar fi fost posibil in afara parteneriatului cu Tencent, o companie chineza din domeniul gamingului. „Am lucrat cu cele mai talentate echipe de dezvoltare de la Raven Software pentru a crea o adevarata experienta Call of Duty, croita dupa preferintele pietei chineze”, a declarat Eric Hirshberg, CEO-ul Activision.
El a tinut sa precizeze ca feedback-ul primit de la jucatorii chinezi a fost „uluitor”. Tencent Holdings, care detine actiuni la Activision de doi ani, domina piata chineza, avand mai multe atuuri in maneca, intre care amintim soft-ul de mesagerie instanta QQ, care este de 17 ori mai popular in China fata de MSN-ul de la Microsoft. Compania chineza, care a depasit demult SUA la capitolul „cea mai mare piata de Internet dupa numarul de utilizatori”, a facut o serie de investitii importante pe plan extern – de exemplu, a cumparat un pachet minoritar de actiuni la Epic Games si a cumparat Riot, dezvoltatorul jocului League of Legends.