Broadcom da in judecata Sony Playstation pentru o serie de brevete incalcate de Playstaiton 4

Asta este un meci pe care multi dintre noi nu se asteptau sa il vada dezbatandu-se intr-o aula de judecata. Din pacate, se pare ca Broadcom a inaintat un proces impotriva celor de la Playstation, compania americana afirmand ca Sony incalca o serie de brevete ce variaza de la decodarea audio, codec-ul MPEG, transmiterea de date wireless si altele – lista se opreste la zece astfel de brevete incalcate de japonezi.
Broadcom a obtinut aceste brevete dupa fuziunea cu Avago, firma care la randul ei a obtinut aceste brevete in urma achzitiei LSI in 2014. Cu alte cuvinte Broadcom vor niste bani in plus pentru departamentul de RnD.
De ce spunem asta? Ei bine, intreaga argumentatie Broadcom se sprijina pe faptul ca orice aranjament anterior a avut Sony cu LSI pentru a folosi acele brevete, acesta a expirat in momentul in care Avago au achizitionat compania. Avago care au fuzionat cu Broadcom. Cu alte cuvinte, Broadcom au folosit artificii legale pentru a baga mana in punga celor de la Sony, argumentand ca ei nu sunt responsabili de un deal cu o companie care nu mai exista.
-
5,870,087: „Sistem si metoda de decodare MPEG ce foloseste memorie unificata pentru functii de decodificare a transportului si controler de sistem.”
-
6,744,387: „Metoda si sistem pentru binarizarea simbolica a fluxurilor de date MPEG”
-
6,982,663: „Metoda si sistem pentru binarizarea simbolica”
-
7,006,636: „Codificarea s sinteza audio bazata pe coerenta”
-
7,472,151: „Sistem si metoda pentru accelerarea decodificarii artimetice a datelor video”
-
7,583,805: „Sinteza scenelor auditorii bazata pe reverberatie intarziata.”
-
7,400,643: „Transmiterea semnalelor de banda inalta intr-o retea cu dispozitive mostenite”
-
7,616,955: „Metoda si sistem pentru folosirea a misiuni de codare ce utilizeaza tehnologia Eigen de concentrare a semnalului cu rate fixe pentru un circuit WLAN inchis.”
-
7,720,294: „Arhitectura unificata de decodificare”
-
8,147,332: „Metoda de indicare a numarului ordinal de jucatori intr-un sistem de gaming wireless”