Blizzard vrea sa reinventeze RTS-ul… intr-un fel

Genul RTS nu este tocmai la nivelul de glorie de odinioara. Chiar daca jocuri precum Starcraft 2, Grey Goo, Homeworld… si in mare parte doar Starcraft 2, continua sa tina genul in viata, RTS-ul nu are parte de acelasi tratament pe care il avea cu decenii in urma. Pentru ca asta sa se intample, ar trebui sa se schimbe ceva, iar Blizzard are o idee despre ce ar trebui facut.
Frank Pearce, cofondator al companiei Blizzard, a declarat intr-un interviu recent ca pe cat de bun ar fi Legacy of the Void, a cam venit momentul pentru o reevaluare, deoarece lumea nu prea mai are tendinta sa stea la PC sa joace misiuni de 45 de minute.
Iar un mod prin care RTS-ul poate fi reinventat este pe platformele mobile. Dar inainte sa sariti cu topoare si zergi, nu se refera la transformarea lui Starcraft in ceva precum Clash of Clans. Pearce sustine ca trebuie luata in considerare translatarea RTS-urilor catre tablete si poate telefoane, dar intr-o forma care sa pastreze esenta lor. Nu ca un joc casual. Ar putea fi transformat in ceva care sa iti permita sa faci un zergrush in pauza de masa, sau in drum spre scoala.
Un alt beneficiu al acestei abordari ar fi ca, din cauza puterii firave a mobilelor, comparativ cu un PC, nu vor trebui sa lucreze chiar atat de mult la partea grafica, si ca urmare pot sa produca jocuri mai rapid si poate chiar mai ieftin.
Asta nu inseamna ca Blizzard chiar are de gand sa lanseze un RTS pentru mobile, dar macar este o idee de explorat candva in viitor.
[Ars Technica]