Blizzard nu va fi prezent anul acesta la Gamescom
Gamescom este cel mai mare spectacol de jocuri video din lume: a atras 370.000 de vizitatori în 2018, comparativ cu puțin peste 69.000, câți au fost la E3. Evenimentul este deschis publicului, în timp ce E3 este, cel puțin din punct de vedere tehnic, în principal un eveniment numai pentru industrie, ceea ce este în mod evident un factor important în această diferență. Cu toate acestea, Blizzard a decis să renunțe la participarea sa în acest an.
Compania a anunțat:
Ca parte a efortului reînnoit din acest an de a ne menține accentul pe dezvoltare, pentru jocurile noastre actuale și proiectele noastre viitoare, nu vom fi prezenți la Gamescom 2019. Spectacolul este unul important pentru comunitatea europeană și globală a jocurilor, iar noi vom pierde întâlnirea cu jucătorii de la Köln din acest an.
Gamescom este în mod tradițional un eveniment mai orientat spre Europa decât E3 – este organizat în Köln, Germania – dar a fost, de asemenea, o platformă importantă pentru Blizzard în anii precedenți. Revelațiile semnificative de-a lungul anilor includ prima hartă Overwatch post-lansare, filmele animate de scurt metraj pentru Bastion și Mei, expansion-uri pentru World of Warcraft și-acum mulți ani în urmă – prima apariție a lui StarCraft 2: Heart of the Storm.
Blizzard a spus în februarie – după ce un an record a rezultat în sute de concedieri – că nu vor exista lansări majore în 2019, ceea ce probabil este și explicația pentru absența de la Gamescom. Având mai puține lucruri de arătat, este rezonabil să presupunem că Blizzard păstrează aceste lucruri pentru BlizzCon. Dar Blizzard a mai spus că nu este o situație permanentă:
Așteptăm cu nerăbdare să ne întoarcem pe scena Gamescom în viitor.