GamingPC&ConsolesTech&IT

BioWare dezvăluie mai multe detalii despre Anthem

Mark Darrah, producător executiv al lui Anthem, s-a îndeletnicit în ultima vreme cu răspunsul pe Twitter la întrebările jucătorilor despre viitorul RPG al celor de la BioWare. Multe dintre întrebări sunt răspunse cu informații pe care le știam deja despre joc din timpul conferinței de la E3 din acest an, dar există câteva informații noi ascunse în hoarda de tweets.

O mulțime de gameri doreau să știe despre loadouts, iar Darrah a avut multe informații de dezvăluit. Jucătorii vor avea opțiunea de a salva mai multe loadouts personalizate pentru fiecare Javelin. Ei nu vor putea schimba între ele în timpul luptei, cum se putea în Mass Effect: Andromeda, dar cel puțin nu vor trebui să realoce arme și echipamente după fiecare misiune. Odată ce găsiți un anumit loadout care funcționează, îl veți putea salva înainte de a încerca altceva.

Vorbind despre arme, echipamente și alte recompense pe care le vor găsi jucătorii în timp ce explorează, Darrah a oferit o perspectivă mai aprofundată asupra modului în care ar putea funcționa achiziția de echipament. Nivelul de loot va fi bazat pe nivelul de Freelancer, astfel încât să puteți comuta între Javelins cu ușurință pe tot parcursul jocului. Acest loot va fi influențat de Javelin-ul pe care îl purtați la momentul respectiv, dar jucătorii vor putea găsi recompense pentru fiecare Javelin pe parcursul jocului. Nu toate recompensele sunt obținute prin luptă sau completarea misiunilor. Unele se găsesc prin explorare. Darrah chiar a sugerat că unele ar putea fi localizate sub apă. Din păcate, nu va exista însă un mod de tranzacționare a obiectelor între jucători la lansare.

Iată și alte câteva detalii care ni s-au părut nouă mai interesante:

  • Chiar dacă nu sunteți într-un grup cu ei, alți jucători pot încă să interacționeze cu voi. Străinii vor putea chiar să vă și învie după ce ați căzut în luptă.
  • Nu vor exista lupte aeriene împotriva altor Javelins din joc. Dacă sperați la lupte aeriene între jucători, vă puteți lua gândul.
  • Fără friendly fire. Pentru moment, cel puțin. Echipa ar putea să-și schimbe părerea până la lansare.
  • Veți putea să vă îmbunătățiți timpul de zbor al unui Javelin dacă doriți să explorați mai departe și mai rapid.
  • Nu vă puteți schimba Javelin-ul în timpul misiunii.
  • Acestea nu pot fi distruse permanent.
  • Nu există planuri legate de cross play între console și PC la lansare.
  • Misiunile sunt concepute special pentru patru jucători, chiar dacă Anthem poate fi jucat într-o echipă compusă din între 1 și 4 jucători.
  • Există falling damage, deci va trebui să fiți atenți când veți ateriza.
  • Toate Javelins au aceeași viteză de mișcare în afara luptei.
  • Fiecare Javelin este deblocat în câte o misiune; jucătorii pot alege ordinea.

Darrah și echipa sa continuă să răspundă la întrebări despre Anthem până la lansarea jocului. Ei nu vor răspunde la nimic care ar putea strica jocul, așa că nu ezitați să întrebați dacă aveți vreo curiozitate. Anthem se va lansa pe 22 februarie pentru Xbox One, PS4 și PC.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button