Bioshock devine cu 480% mai bun
Bioshock a fost un joc bunicel. Nu tocmai la fel de profund ca System Shock 2, dar excelent in multe alte aspecte. Cu siguranta avea un gameplay mai bun ca Bioshock Infinite, dar avea un mic defect… practic avea mai multe, ca un DRM initial teribil, dar mai avea si o fizica nu tocmai buna.
Chiar daca jocul putea sa mearga la un numar mare de cadre pe secunda, motorul sau de fizica era blocat la 30 de cadre pe secunda, ducand la incidente in care jocul pur si simplu nu se misca asa cum trebuie. Aproape de parca era un joc Need for Speed.
Dar acum exista o solutie! Un individ care isi spune TurtleHex a realizat o modificare pentru Bioshock prin care se poate debloca in totalitate motorul de fizica al jocului, cu rezultate grozave.
Acum, daca aveti posibilitatea de-a atinge 144 de cadre pe secunda, si motorul fizic poate sa calce acceleratia pana la 144 de cadre pe secunda. Nu in sensul in care deodata totul se misca extrem de rapid, de parca ar fi un joc Need for Speed. Pur si simplu simularea fizica este executata mai fluid, mai coerent, mai exact. Mai demn de a fi un joc de PC adevarat.
Puteti gasi aici un ghid despre cum sa instalati aceasta modificare, iar fisierele le puteti lua de pe GitHub, alaturi de codul sursa. Acum aveti un motiv nou sa jucati Bioshock.