BioShock 4 ar putea fi dezvoltat în Unreal Engine 5
BioShock 4 este acel titlu care îți stârnește interesul prin simplul fapt că procesul dezvoltării acestuia este învăluit în mister. Acum ceva vreme, se spunea că noul joc de care se ocupă Cloud Chamber ar urma să aibă o componentă RPG influențată de un branching storyline cu un sistem complex de quest-uri. Acest lucru a fost observat într-un anunț de angajare în cadrul studioului, iar persoana respectivă trebuia să cunoască foarte bine aceste aspecte pentru a putea contribui la crearea lui BioShock 4.
Acum umblă vorba că un nou anunț de angajare vizează un Senior Gameplay Programmer cu experiență în sistemele și funcțiile oferite de noua iterație Unreal Engine 5, iar asta este o veste interesantă. De curând, Epic a organizat un nou showcase în care a prezentat în detaliu noile tehnologii oferite de varianta next-gen a motorului grafic. Puterea Unreal Engine 5 pare să coincidă cu planurile celor de la Cloud Chamber pentru BioShock 4.
Epic a început deja să le ofere dezvoltatorilor de pretutindeni un early access pentru Unreal Engine 5, iar talentele acestora au fost deja demonstrate în cadrul unor demo-uri realizate pentru PS5 și Xbox Series X. Dacă studioul plănuiește să pună UE5 la treabă în vederea dezvoltării lui BioShock 4, câteva titluri au început deja să capete contur prin intermediul acestui motor grafic, precum Senua’s Saga: Hellblade 2 pentru Series X.
Chiar și așa, ar putea trece ani buni până când BioShock 4 va vedea lumina zilei. De-a lungul timpului, jocurile din serie au trecut prin mâinile a diferiți dezvoltatori, fiecare lăsându-și propria amprentă. Rămâne de văzut cum se vor prezenta lucrurile în cazul celor de la Cloud Chamber.