TECH

Bing, motorul de căutare de la Microsoft, este mai răspândit decât s-ar crede

Aparent nu toată lumea folosește Google. Și sunt suficient de mulți care folosesc Bing.

Știm din rapoartele fiscale Microsoft că Bing a crescut în ultima perioadă. Motorul de căutare a devenit profitabil în al treilea semestru din 2015, iar Microsoft a declarat că de atunci a continuat să crească atât cota de piață cât și venitul din căutări.

Dar cât de mare este Bing? Un tweet recent de pe unul dintre conturile Microsoft a anunțat că „Bing este mai mare decât crezi”, și a oferit niște cifre care probabil vor surprinde pe mulți. Compania afirmă că o treime din căutările din Statele Unite folosesc Bing, fie direct, fie prin Yahoo sau AOL (ambele folosesc rezultate generate de Microsoft). O cotă de piață ridicată este înregistrată și în Taiwan, unde 26% din căutările de pe internet folosesc Bing. Și în Regatul Unit al Marii Britanii procentul de utilizatori al motorului de căutare este unul destul de mare, acesta ajungând la 23%.

La nivel global, Microsoft estimează că deține o cotă de piață de 9%. Bineînțeles, liderul incontestabil al căutărilor pe internet rămâne Google. Cu toate acestea, cifrele cu care se laudă Microsoft în acest moment arată că, în anumite regiuni din lume, Bing este cel puțin vrednic de băgat în seamă. Publicul țintă pentru acest tip de anunț îl reprezintă desigur agențiile de publicitate. Demonstrând că Bing este totuși folosit de un număr mare de persoane, Microsoft speră să atragă cât mai mulți clienți care să investească în reclamele ce apar printre rezultatele căutărilor.

Una dintre funcțiile care pare să adune fani o reprezintă poza pe care motorul de căutare o afișează pe fundal. Cunosc suficiente persoane care intră pe Bing cel puțin o dată pe zi, fix din acest motiv. Și trebuie să recunosc că este o caracteristică interesantă și atrăgătoare. De asemenea, rezultatele oferite de Bing nu par să fie cu mult mai proaste decât cele oferite de Google. Cine știe, poate va veni și ziua în care Bing va fi și altceva decât un subiect de glumă.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button