Bethesda isi modifica drastic game engine-ul pana apare The Elder Scrolls 6

Compania taiat de pe lista ideea de a da prea curand mai multe detalii despre The Elder Scrolls 6. Insa Todd Howard a tinut mortis sa ne spuna totusi ceva. Si acel ceva este legat de imbunatatirea engine-ului care ne-a facut sa ne pierdem prin lumea din Skyrim cu atata drag.
Ce-i drept, Howard mentioneaza ca acest Creation Engine va primi un overhaul masiv, la fel de impunator cum a fost procesul de tranzitie de la Morrowind la Oblivion. De aceea, echipa Bethesda care lucreaza la Creation Engine s-a marit de aproape cinci ori.
Anumite caracteristici vor fi pastrate. Suportul pentru modding va fi si el pastrat. Pe de alta parte, restul elementelor vor imbraca straie noi. Daca nu absolut totul, atunci o mare parte – animatii, rendering, pathing, procedrual generation. Bethesda sunt determinati sa faca mari schimbari.
Un overhaul de o asemenea anvergura va dura ceva, dar va fi pregatit pentru cand The Elder Scrolls 6 si Starfield vor ajunge pe consolele si hardware-ul next-gen. Chiar daca engine-ul va fi imbunatatit pentru a profita de progresele tehnologice in ceea ce priveste gaming-ul, TES 6, de pilda, nu va sosi prea curand, iar Bethesda confirma asta.
Potrivit lui Howard, TES6 si Starfield au fost deja anuntate tocmai pentru a oferi fanilor siguranta ca nu au fost uitati, ca un nou capitol din saga Bethesda este pe cale de a fi scris.
Intre timp, cred ca multi dintre voi se vor multumi cu un run nou de Skyrim, dar cu o duzina de moduri aplicate peste. Ori asta, ori ZeniMax Online ne primesc cu bratele deschise pe serverele The Elder Scrolls Online.