GAMINGNEWSPC&Consoles

Bethesda combate trișorii ce ocolesc micro-tranzacțiile

Cui îi trebuie Cheat Engine când ai micro-tranzacții?

Știți care este partea cea mai rea la jocuri? Acei oameni afurisiți care trișează în singleplayer, sau mai rău, în co-op. În loc să se folosească de minunatele micro-tranzacții la care Bethesda și Machine Games au lucrat din greu, unii aleg să parcurgă Wolfenstein Youngblood folosind CheatEngine, pentru a obține monedele adiționale necesare pentru a cumpăra skin-uri și diversele alte chestii îngrămădite în magazinul virtual al jocului.

Cel puțin asta pare a fi poziția celor de la Bethesda. Wolfenstein Youngblood a primit săptămâna aceasta un update ce a „reparat” posibilitatea de a folosi Cheat Engine pentru a genera monedele pe care le puteați folosi la magazinul de micro-tranzacții.

Motivația celor de la Bethesda a fost că folosirea programului cu pricina este împotriva EULA, și au perfectă dreptate aici, din moment ce pot pune orice vor în acel EULA și nu prea ai vreo alternativă decât să fii de acord cu ce se află acolo. Sigur, un EULA nu este un document legal, și are cam la fel de multă putere în spatele său ca o bancnotă de 7.5 milioane de lei, dar măcar prezintă poziția companiei față de situația în cauză. Iar poziția este că nu vor să ocolești micro-tranzacțiile, fiindcă atunci ar fi șanse prea mari să joci așa cum vrei.

Totuși, merită subliniat că Bethesda nu este singura companie cu astfel de apucături. Când Assassin’s Creed Odyssey a primit funcția de a permite jucătorilor să creeze propriile misiuni, iar aceștia au început să facă misiuni ce generau găleți de experiență pentru a ocolo progresia lentă a jocului, Ubisoft s-a grăbit să interzică astfel de misiuni. La urma urmei, vorbim și de compania care vindea experiență și resurse colectabile ca DLC pentru jocurile sale, având sisteme de progresie gândite pentru a fi pe cât de lente, agasante și iritante cu putință. Dar cel puțin în acel caz tot mai puteai folosi Cheat Engine.

Mai țineți minte când jocurile nu doar că puteau fi modificate cu Cheat Engine sau WinHack, dar chiar veneau cu coduri ce permiteau ocolirea părților care nu îți plăceau? Ce vremuri barbare și fără micro-tranzacții mai erau…

[DSO Gaming]

 

Tags
Show More

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button
Close