GamingMobileRSS PaginaDeMedia

Battlefield Mobile a fost zărit pe Google Play Store pentru o perioadă scurtă

Fanii jocurilor pe telefon vor avea în curând un nou FPS super interesant pe care să-l joace: Battlefield Mobile. O variantă de test a acestuia a fost zărită pentru o periada scurtă de timp pe Google Play Store. Este vorba despre o versiune de play-test, însă aceasta venea însoțită atât de o descriere, cât și de câteva imagini capturate in-game.

Battlefield Mobile le va oferi jucătorilor șansa de a se alătura unui squad și de a-și alege armele și echipamentele. Jucătorii vechi ai seriei vor recunoaște F2000 Bullpup din imaginea atașată și sunt sigur că acesta nu va fi singurul element din jocurile de console și PC care va ajunge pe versiunea de telefon. Vei putea controla vehicule precum tancuri și ATV-uri, iar hărțile vor include mediu destructibil. Jucătorii pot alege dintre patru clase prestabilite: Assault, Support, Medic sau Recon. La fel ca și în celelalte jocuri din serie, fiecare vine cu gadget-uri dedicate.

Din punct de vedere al graficii, se pare că Battlefield Mobile arată asemănător cu al treilea joc din serie în screenshot-ul în care vedem și o parte din harta Grand Bazaar. Desigur, unele texturi nu sunt la fel de bune și anumite detalii au fost eliminate, dar pentru un joc de telefon este arătos.

Battlefield Mobile

Battlefield Mobile se alătură unei selecții interesante de FPS-uri pentru telefoane mobile

EA a anunțat de ceva timp că vom primi un Battlefield pe telefoane în 2022, astfel se va lupta pe un câmp dominat de PUBG: Mobile și Call of Duty Mobile. Jocul este dezvoltat de Industrial Toys, echipă condusă de Alex Seropian, unul dintre co-fondatorii Bungie.

Va fi interesant să vedem ce compromisuri au fost făcute pentru a crea Battlefield Mobile și pentru a-l putea rula pe hardware de telefon, mai ales că seria s-a remarcat prin hărțile masive și mediul care poate fi distrus. Modurile de joc precum Conquest sunt și foarte lungi și îmi este greu să văd un jucător pe mobile care stă peste o oră și jumătate într-o singură sesiune.

După cum probabil vă așteptați, Battlefield Mobile urmează modelul free-to-play și va include elemente de monetizare precum obiecte cosmetice, diverse deblocabile și desigur, un Battle Pass. Jocul este în teste în Indonezia și Filipine, ceea ce înseamnă că publicul țintă este cel din Asia, unde accesul la console și calculatoare este ceva mai greu și unde gaming-ul pe telefon are cel mai mare avânt.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button