Battlefield Hardline Beta este imbunatatit in baza feedbackului utilizatorilor
Primele impresii in legatura cu Battlefield Hardline Beta nu au fost in totalitate pozitive, iar acest feedback s-a facut observat si i-a determinat pe cei de la Visceral sa mai ceara putin timp celor de la EA pentru a-si dezvolta cum trebuie jocul.
Acest lucru a fost afirmat intr-un interviu cu Steve Papoutsis de la Visceral. El a mai dezvaluit de asemenea ca unele modificari au fost deja facute, acestea incluzand arme si optiuni noi. Cele doua tabere ale jocului –politistii si criminalii- vor avea de acum arme specifice, o schimbare facuta la cererea comunitatii, pe care si noi o credem potrivita pentru Hardline, dar exista si alte modificari, la fel de importante. Rpg-urile si minele nu vor mai fi atat de usor de obtinut, ci vor fi pick up items pe care ambele factiuni vor trebui sa le gaseasca pentru a le putea folosi.
„Echipa de design a venit cu foarte multe idei bune bazate pe feedbackul primit. Una dintre ele este ca unele dintre armele mai puternice sa fie pick up items, creand astfel un al doilea obiectiv al jocului. Am venit si cu notiunea de „junk in the trunk”, ce permite jucatorilor sa isi echipeze vechiculele cu iteme speciale, in loc sa le intre direct in inventar”.
Visceral si EA au dat lovitura cu modul pentru Hardline, Hotwire, care este un fel de Need for Speed, dar cu lansatoare de rachete.
Vor mai lansa odata varianta beta? Daca da cand?