Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :

Battlefield 5 nu s-a vândut pe cât de bine se aștepta Electronic Arts

/
/
/
img

Exista o vreme în care dacă un joc vindea peste 7 milioane de exemplare în patru luni, te bucurau, aruncai cu șampanie pe fereastră și urlai în gura mare că ai mai mulți bani decât știi ce să faci cu ei. Dar în prezent, 7 milioane de exemplare în patru luni pare a nu fi suficient.

Andrew Wilson, șef al companiei Electronic Arts, a dezvăluit în cadrul ultimei conferințe cu investitorii că Battlefield 5 nu s-a vândut în conformitate cu așteptările companiei. Mai exact, a vândut 7.3 milioane de exemplare, față de cele aproape 8 milioane de exemplare la care se așteptau.

Și de ce a pățit jocul așa ceva, tocmai când EA a renunțat la DLC plătit cu hărți? Câțiva factori au fost identificați. Pe de o parte, prioritatea sporită acordată componentei de singleplayer pe care lumea oricum o ignoră, în loc să se pună accent pe implementarea modurilor de multiplayer care erau promise, dar încă nu sunt în joc, precum cel de Battle Royale. Apoi, ar mai fi și amânarea jocului, ce l-a împins într-o perioadă mult mai aglomerată și i-a dat efectiv mai puțin timp în care să poată să se vândă.

Un alt motiv important pentru care jocul s-a vândut mai slab, dar pe care EA nu prea l-a băgat în seamă, este Battlefront 2. Lumea s-a ars pur și simplu prea mult data trecută. Diversele declarații ale lui Patrick Soderlund probabil nu au ajutat nici ele.

Și ce vor face EA și DICE pentru ca această problemă să nu se mai repete? Probabil mai mult marketing.

[Game Informer]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar