PC&Consoles

Battlefield 1 va suporta DirectX 12

Imagini cu optiunile de grafica prezente in varianta Alpha a lui Battlefield 1 au inceput sa circule pe internet, si releva cateva lucruri interesante.

In primul rand, jocul va avea suport pentru DirectX 12 chiar din ziua lansarii. Multe titluri contemporane tind sa nu aiba asta ca standard, dar acesta este un semn bun ca ne indreptam catre un viitor in care nu vom mai trebui sa asteptam cateva saptamani pentru un patch, sau chiar cateva luni. Battlefield 4 a trebuit sa abia din ziua lansarii suport pentru Mantle (predecesorul indirect al lui DirectX 12), dar a tot fost intarziat acel patch, pentru ca Battlefield 4 era groaznic in momentul lansarii.

Pe langa DirectX 12, de la care se asteapta sa aduca performanta mai buna, Battlefield 1 va schimba modul in care functioneaza Resolution Scaling. In mod normal, 100% inseamna ca jocul functioneaza la rezolutia setata, dar in acest caz, 50% va insemna ca va rula la rezolutia monitorului, iar orice dincolo de asta va permite atingerea unei rezolutii mai mari a imaginii, chiar 5K. Da, 4K deja nu mai este cel mai ridicol lucru pe care il poti face cu o placa video. Asta inseamna ca veti putea juca pe o rezolutie mai mare, folosind un monitor mai umil, fara sa folositi VSR sau DSR.

Daca vreti sa vedeti jocul in actiune pe aceasta rezolutie, Digital Foundry a realizat o prezentare a functiei.

 

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button