TECH

Barbatii rusi si brazilieni, cei mai tari la shopping!

O noua nisa promitatoare pentru producatorii de aparate electrocasnice mici pentru ingrijire personala sunt barbatii intre 16 si 21 de ani.

Un recent studiu GfK arată că acestia sunt din ce in ce mai interesati de îngrijirea personală. Tinerii între 16 și 21 de ani, sunt consumatorii cei mai implicati si sunt foarte influențati de publicitate, dar spre deosebire de femei nu sunt foarte incantati sa mearga in magazinele de specialitate sa studieze, sa compare sau sa verifice aparatele.

Excepție de la această regula fac barbatii rusi si brazilieni: in Rusia tinerii cumpara din magazine in proportie de 46% in comparație cu 42% dintre femeile tinere, iar în Brazilia, raportul este relativ egal: 50% pentru bărbați și 56% pentru femei.

 

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button