Back Stage – un demo spectaculos cu Ray Tracing creat folosind Luminous Engine
Astăzi, Luminous Productions a lansat demo-ul Back Stage cu ray tracing în timp real, la conferința CEDEC din Japonia. Trailerul a fost prezentat de către Takeshi Aramaki, liderul Luminous Productions și Masaya Takeshige, din echipa de dezvoltatori NVIDIA.
Demo-ul a fost prezentat folosind placa grafică NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti și prezintă o versiune de ray tracing în timp real numită path tracing. A fost creat cu ajutorul Luminous Engine – același motor de joc care a fost folosit pentru FINAL FANTASY XV și care va fi folosit în viitoarele jocuri AAA ale celor de la Luminous Productions. Demo-ul scoate în evidență capabilitățile Luminous Engine cu ray tracing în timp real, motorul de joc fiind printre primele care suportă path tracing.
Acest anunț confirmă ray tracing-ul ca fiind în continuă expansiune, dat fiind faptul că încă un studio major adaugă suport pentru ray tracing în timp real în jocurile lor. Ray tracing-ul este creat pe un ecosistem robust, care include API-uri standard de industrie și suport într-o varietate mare de titluri cunoscute de la cei mai mari producători de jocuri.
Luminous Productions face parte din grupul Square Enix, care este considerat unul dintre cele mai mari studiouri dezvoltatoare de jocuri din lume și este cunoscut pentru implementarea de tehnologii de ultimă generație în jocurile lor.
“Back Stage este demo-ul cu care răspundem la întrebarea, “Cum poți folosi ray tracing într-un joc de ultimă generație?” Plăcile grafice GeForce RTX au mai multă putere decât ne imaginăm, iar cu ajutorul tehnologiei de la NVIDIA chiar și path tracing-ul a devenit o realitate a zilelor noastre. Împreună cu Luminous Engine și tehnologia RTX, am făcut încă un pas înainte spre jocul pe care vrem să îl creăm”, a declarat Takeshi Aramaki, liderul Luminous Productions.