Gaming

Evoluția jocului video

Jocurile video sunt jocuri electronice care sunt deschise pe un computer sau pe o consolă de jocuri video. Acest joc constă dintr-un program de calculator care este stocat pe mai multe suporturi de stocare, cum ar fi hard disk-uri, CD-uri sau casete speciale. Jocurile video sunt populare încă din anii ’70, producând industrii importante în industria calculatoarelor și a graficii computerizate.

Conceptul de jocuri video datează de la sfârșitul anilor 1940, când ideea jocurilor video a fost compilată și patentată de Thomas T. Goldsmith Jr. și Estle Ray Mann. Acest prim joc protovideo constă dintr-un dispozitiv bazat pe CRT care permite utilizatorilor să controleze punctul simulat într-o rachetă și să tragă la ținta stabilită pe ecran. Zece ani mai târziu William Higinbotham. Zece ani mai târziu, William Higinbotham a creat Tennis for Two, care nu a fost nici brevetat, nici comercializat.

În 1962, „Spacewar!”, Dezvoltat de doi studenți MIT și lansat ca primul joc de calculator. Ani mai târziu, Magnavox Odyssey, prima consolă de jocuri video, s-a născut pe baza unui prototip realizat de Ralph Bear la sfârșitul anilor 1960, denumit „Chocolate Box”. În același an, Atari a lansat prima versiune arcade a lui Pong și a publicat în 1975 o ediție care ar trebui să fie jucată acasă. Succesul comercial al lui Pong determină multe companii să își dezvolte propria versiune a jocului, creând industria jocurilor video.

Industria jocurilor video, inclusiv industria jocurilor de noroc online operate de site-uri web precum NetBet Casino , a fost întotdeauna strâns legată de dezvoltarea microelectronicii. Vedeți oportunitățile de dezvoltare cu fiecare avans tehnologic în domeniul microprocesoarelor. Deceniile 70 și 80 au fost foarte fructuoase în acest progres, iar în acei ani, câteva jocuri au văzut lumina atingând această popularitate la începutul anilor ’80.

Ca parte a creșterii spectaculoase din anii ’80, industria japoneză (în special Nintendo Corporation) a jucat un rol principal în perfecționarea și dezvoltarea tehnologiei consolei de jocuri video și a introdus un joc la fel de popular ca Super Mario. Companiile din Japonia, cum ar fi Nintendo și Sega, sunt de mult timp liderii pieței mondiale.

Prezentat de companii japoneze la începutul anilor 1990, sistemul pe 16 biți a îmbunătățit semnificativ calitatea video a jocurilor video pentru uz casnic. CD-ROM-urile (sisteme de stocare de capacitate mare) oferă în prezent o varietate de jocuri la prețuri foarte competitive.

joc video

Jocurile video sunt software de divertisment bazat pe interacțiunile dintre una sau mai multe persoane și dispozitive electronice pe care sunt rulate. Aceste dispozitive electronice pot fi computere, mașini de joc, console de jocuri video, telefoane mobile și sunt denumite „platforme”. Deși termenul „video” din cuvântul „joc video” se referă de obicei la un vizualizator grafic pasteurizat. Din acest motiv, jocurile video sunt toate jocuri digitale interactive, indiferent de suportul lor.

Unele sunt simple și complexe, altele pot spune povești și evenimente cu audio și video create în mod explicit, demonstrând că jocurile video sunt o altă manifestare a artelor.

Dispozitivul de intrare care manipulează jocul video este denumit controler de jocuri video și variază în funcție de platformă. De exemplu, controlerul consolei poate consta doar din butoane și un joystick. Dar puteți prezenta, de asemenea, o duzină de butoane și una sau mai multe pârghii.

Primul joc de calculator interacționează cu tastatura și chiar utilizatorul trebuie să aibă o pârghie separată cu cel puțin o tastă. Jocurile moderne pe computer fac posibilă, și în unele cazuri chiar solicitante, utilizatorii să utilizeze tastatura și mouse-ul în același timp.

Jocurile video folosesc alte modalități de interacțiune și informare a jucătorilor. Audio poate fi utilizat aproape universal cu dispozitive de redare audio, precum difuzoare și căști. Alte tipuri de feedback sunt prezentate ca periferice optice care produc feedback de vibrații sau stil, cu fenomene de vibrație care apar atunci când se încearcă simularea feedback-ului de forță.

Zona IT

ZONA IT

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button