Assassin’s Creed Syndicate întârzie pe PC!

Assassin’s Creed Syndicate nu va fi disponibil pentru PC în aceeași zi ca pe console. Ubisoft anunță că jocul va fi întârziat cu o lună de zile, pentru a evita potențiale probleme de ordin tehnic.
Sam Kovalev, manager de producție al studioului din Kiev ce se ocupă de portare, promite că de această dată au toată speranța că va funcționa așa cum trebuie, deoarece au implementat noi măsuri și procese de validare care ar trebui să asigure o variantă de PC perfect funcțională. Și pentru a se asigura că asta se va întâmpla, nu îl pot lansa în Octombrie.
Mai mult de atât, a explicat că cerințele de sistem care urmează să fie publicate în următoarele luni sunt pentru rezoluția de 1920×1080, la 30 de cadre pe secundă. Assassin’s Creed Syndicate în sine nu este blocat la acest număr de cadre, și nici la această rezoluție, așa că poate fi împins pe cât de sus vă ține sistemul, și cât de mult permite jocul. Poate de această dată va permite mai mult decât Unity, ale cărui cerințe de sistem erau înfiorătoare.
Totuși, Unity a fost oricum ciudatul familiei, în sensul că toate celelalte episoade ale seriei au ajuns pe PC cu cel puțin o lună întârziere, altele chiar cu un an. Într-un fel, Assassin’s Creed Syndicate revine la normalitate.
Varianta pentru Xbox One și Playstation 4 va fi disponibilă pe 23 octombrie, iar cea de PC în ziua de 19 noiembrie.
[Ubisoft]